Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obchodní podmínky > Reklamační řád

Platnost

Tento reklamační řád platí pro zboží nakoupené v internetovém obchodě www.hippolyt.cz s účinností od 1.11.2010.

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle platného Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku se všemi příslušnými novelami a dle platného zákona na ochranu spotřebitele a vztahuje se na zboží, jenž bylo zakoupeno na www.hippolyt.cz a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží zároveň jako záruční list, pokud tento doklad není přiložen přímo od výrobce. Převzetím zboží od dopravce zákazník souhlasí se záručními podmínkami.

Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný daňový doklad, je povinen ihned (nejpozději do 72 hodin od převzetí zboží) informovat naše pracovníky. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.

Záruční podmínky

Není-li na faktuře nebo záručním listě uvedeno jinak, je záruka na dodané zboží 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží začíná dnem vystavení daňového dokladu a záručního listu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Prodávající se zavazuje vyměnit nebo opravit (dle vlastního uvážení) kteroukoliv část, jež selhala v důsledku vady materiálu nebo zpracování v záruční době. V případě výměny výrobku v záruční době je záruka obnovena v plné výši. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové sériové číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového záručního listu.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  • poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
  • porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
  • mechanickým poškozením, neodbornou instalací, zacházením či obsluhou
  • pokud byly škody způsobeny počítačovými viry
  • používáním zboží v podmínkách, které svými parametry neodpovídají parametrům uvedeným v dokumentaci
  • zboží bylo poškozeno živly
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
  • zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN

Prodávající v žádném případě neručí za škody, vzniklé zákazníkovi v důsledku vady zboží, selhání software či ztráty dat. V případě reklamace výrobků, které slouží pro ukládání dat, neručíme za data na nich uložená. Doporučujeme důležitá data zálohovat.

Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním (např. snížení kapacity akumulátorů, opotřebení náušníků sluchátek, mechanických částí, zobrazovačů, apod.) nepodléhá záruce a není považováno za rozpor s kupní smlouvou dle Občanského zákoníku.

V případě neoprávněné reklamace zboží zákazníkem (nebude-li zjištěna udaná závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) je prodávající oprávněn požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování zboží podle aktuálního ceníku servisních výkonů. Neoprávněně reklamované zboží si zákazník může vyzvednout osobně nebo mu může být zboží zasláno na jeho náklady.

V záruční době přesahující délku záruční doby stanovenou Občanským zákoníkem (zákonná záruční doba), nelze žádat výměnu výrobku nebo uplatnit odstoupení od kupní smlouvy.

Reklamační podmínky

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady zboží v záruční době, je místem uplatnění reklamace autorizované servisní středisko uvedené v záručním listě výrobce. Je-li u zboží přiložen výše jmenovaný záruční list, nelze jej bez tohoto dokladu reklamovat. Pokud nelze reklamovat přes autorizované servisní středisko je místem uplatnění reklamace sídlo prodávajícího.

Zákazník musí doručit poštou, na vlastní náklady a riziko, reklamované zboží na adresu:


Jan Hrubý, Přes 3,345 25 Hostouň - Přes

K reklamovanému zboží musí být přiloženo:

  • kopie daňového dokladu
  • záruční list výrobce, byl-li se zbožím dodán
  • průvodku s přesným popisem závad a jejich projevů

Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní (kabely, zdroje, manuály, CD-ROM, atd.), nesmí být mechanicky poškozeno a musí být zabaleno v originálním obalu.

V případě reklamace nás můžete kontaktovat viz. Kontakt.

Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zboží zasláno zákazníkovi na náklady prodávajícího.
Je-li reklamace uznána jako neoprávněná, bude veškeré náklady prodávajícího spojené s touto reklamací hradit v plné výši zákazník.

Dopravní podmínky

Při převzetí zásilky je zákazník povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu (viz. Kontakt). Sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento do 24 hodin zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu.

Skrytou vadu zásilky je zákazník povinen oznámit dopravci bez odkladu, nejpozději však do tří dnů od data převzetí zásilky a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pokud tato zásada nebude dodržena, má dopravce právo reklamaci zamítnout.

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.

Dovolená 27.10.-3.11.2018

V termínu 27.10.-3.11.2018 čerpáme dovolenou. Všechny objednávky přijaté v tomto termínu zpracujeme hned po návratu.

Děkujeme za pochopení,

Tým hippolyt.cz

 

Brandon - novinka Hippolyt

kat-brandon4_200x250.png

Nově také na Facebooku

fb.png

Přeprava zdarma!!!

Při objednání sudého počtu pytlů s krmením je přeprava zdarma!

http://www.hippolyt.cz/index.php?nid=9490&lid=cs&oid=2183800

Aktuální ceník v PDF

Stáhněte si kompletní aktuální ceník /k 14.1.2015/ krmiva pro koně St.Hippolyt v PDF...

ceník krmiva pro koně St.Hippolyt v PDF

Hippolyt opět nejlepší!

Čtenáři německého jezdeckého časopisu CAVALLO opět zvolili St.Hippolyt jako nejoblíbenější krmivo pro koně!

Cavallo Trophy 2014 im Bereich Beste Marke Futtermittel.jpg

První místo pro GLUCOGARD!

Skutečnost, že St.Hippolyt zvolil správnou cestu se potvrdila i při přebírání letošních cen na akci Eurocheval v Offenbergu. První místo získal St.Hippolyt se svým doplňkovým krmivem pro koně GLUCOGARD, které je úspěšné v boji s EMS a schvácením kopyt!

http://www.hippolyt.cz/index.php?nid=9490&lid=CZ&oid=1981681&tabpage=15&taboffset=0&ts=1&epc=SKD12

KDO KRMÍ ST.HIPPOLYT ?

Zajímá Vás, kdo svým koním dopřává krmivo St.Hippolyt? Například Václav Bořánek, Esther Weberová, JS Schneider a další. Podívejte na reference.

Reference
Ronaldo S - skokový kůň roku 2009

Ceník přepravy

Přepravné není součástí cen v e-shopu. V případě zaslání zboží Vám budeme účtovat tyto ceny, viz.odkaz...

Ceník přepravy

Lepší krmení = lepší hříbě!

Podívejte se na zajímavou vědeckou studii zabývající se výživou hříbat.

Lepší krmení = lepší hříbě

Partnerské prodejny

Krmivo pro koně St.Hippolyt lze také zakoupit v našich partnerských prodejnách:

Čáslav a Havlíčkův Brod

Jezdecké potřeby Viktorie, Plzeň

Sokolov, Farma LA Rudolec

Robert Sitter, Č.Budějovice, 723117546

STÁJ NICOL, Liberec

Granofyt s.r.o., Rudná u Prahy

St.Hippolyt doporučuje

http://www.horsemanonline.cz/

Vyhledat v textu

Nákupní koš
Košík je prázdný

Online poradna

příspěvků: 90
hippolyt